Ville gerne gøre det godt?

brevkassespørgsmål

Ville gerne gøre det godt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 15 år 3 dage siden

Altså mig og min kæreste har været sammen i godt 1 år og vi gik langsomt frem i starten men her inden for den sidste måneder er vi blevet lidt mere "Intime" har blandt andet taget på hende forskellige steder..

Men mit spørgsmål er Hvordan kan jeg sørger for at min kæreste bliver sådan lidt mere "Wow" når jeg tager hende på brysterne? altså jeg har hørt og læst at pigers bryst vorte er et følsomt punkt? altså der var en dag hvor vi sad hjemme hos hende, vi havde sat lidt rolig musik på og havde ligget og kysset længe og så pludselig førte min kæreste min hånd op på hendes højre bryst..

jeg blev selvfølgelig lidt nervøs men lå og kørte min finger blidt rundt og så et kort stykke tid efter tog hun min finger og kørte den hen over hendes brystvorte som jeg kunne se var blivet "Ja hvad man nu kalder det ik?.." og hendes vejr trækning blev lidt hurtigere så jeg ved ikke om det er forskelligt fra pige til pige, men er brystvortene sådan seksuelt.. et meget følsomt sted?

Svar:

Hej med dig.

Hvor er det rart at høre I går stille og roligt frem og hygger jer med hinanden. Sætter god musik på, tænder lys og kysser længe. At kysse giver lyst.

Du spørger hvordan din kæreste bliver lidt mere "Wow" når du tager hende på brysterne.

Du har faktisk prøvet noget af det allerede. Din kæreste viser dig med sit vejrtrækning og sine hænder, at hun godt kan lide du rører hendes bryster.

Det er godt du tænker på, hvordan din kæreste har det, når du rører ved hende. Pigers brystervorter er meget følsomme og bliver stive når du rører ved dem.

Derfor vil jeg foreslå at du fortsætter med at lege lidt og prøver dig frem. Du kan klemme hendes bryster lidt, lege med hendes brystvorter, kysse dem. Måske kan hun fortælle mere om hvad hun synes er dejligt og hvornår. Du kan også sagtens prøve at spørge hende, mens du nusser hende om hun synes det du gør er dejligt.

Bliv ved med at udforske hinandens kroppe.  Du vil måske opleve at der er flere dejlige steder, og at det måske er forskellige steder I bedst kan lide at blive rørt. For det meste kan du være sikker på, at hvis hun rører dig på ryggen, så kan hun også godt lide, at blive rørt her.

Vær åbne over for hinanden og fortæl hvordan I kan lide at blive rørt. Det er ok, at sige fra hvis det er ubehageligt.

Venlig hilsen

Mette