Vild med vens lillesøster

brevkassespørgsmål

Vild med vens lillesøster

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej cyberhus. Nu er det sådan at jeg går i ottende og har en meget god ven. Men her på det seneste er jeg gået hen og er blevet lun på hans lillesøster som går i syvende (hun er mega lækker) vil gerne komme sammen med hende men er bange for om det kan ødelægge mig og hendes storebrors venskab plz. Svar hurtigt

Svar:

Hej med dig...

Det er godt du spørger og vi vil gerne prøve at hjælpe dig, men du er kommet til at skrive i brevkassen "Sex, lyst og erotik" og det handler mest om sex. Derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi de ved rigtig meget om kærlighed.

Du kan finde deres svar der, inden for maks 10 dage... og forhåbentlig hurtigere :)

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus