Vild
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hvad skal man gøre hvis man kan lide en pige og man ved hvor hun arbejder, det er nemlig sådan at jeg ved hvor hun arbejder og jeg var der i dag men jeg fik ikke snakket med hende hun vidste godt hvem jeg er så hun stod bare og kiggede lidt på mig til sidst inden jeg gik, jeg blev betjent af en af hendes kollegaer som spurgte ind til mig? Hvad skal jeg gøre hvis jeg som jeg håber får hendes nummer, hvad skal man skrive om og hvor lang tid skal man skrive sammen før man mødes?

Svar:
Hej med dig
Det lyder dejligt, du er gået hen og blevet så vild med en pige. Så jeg syntes da du helt klart skal prøve og få hendes nummer, enten ved og snakke med hende, eller give hende et brev.
Nogle ting man kan skrive sammen om er f.eks. hvilke interesser i har, hvad i laver efter skole, hvordan i har det derhjemme. Jeg tænker bare lidt af hvert snak, så i begge får dannet et billede af, hvem i er. Så kan du lige så stille snakke om hun kan lide arbejdet og du syntes det er hyggeligt, at møde hende der. Hvis du syntes det lyder til, at gå godt imellem jeres beskeder, så kan du jo spørge om hun har lyst til og mødes efter arbejde, eller på et andet tidspunkt.
For der er helt forskelligt fra person til person, hvornår de syntes det er det rigtige tidspunkt, at mødes på. Så det er noget du er nødt til, at mærke efter i hvordan hun skriver til dig. Om hendes beskeder er søde og om hun virker glad for, at skrive med dig og så er det bare og tage chancen.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw