vil prøve det

brevkassespørgsmål

vil prøve det

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 11 år 5 dage siden

Hej Jeg vil gerne prøve at have sex men jeg har ingen kæreste hvad skal jeg gøre

Svar:

Hej med dig...

Jeg kan godt forstå du tænker på sex, fordi når man begynder at bliver teenager, så begynder man også at tænke mere på drenge, kysseri og alt det her med sex. Der er også tit mange der snakker om sex og derfor kan man godt tro, at det er noget man skal gøre.

Men nu skal du høre.. du er nemlig slet ikke gammel nok til at have sex. I loven står der, at man først må have sex når man er 15 år og det er fordi man ikke er klar før. Din krop er ikke klar til sex nu og du er heller ikke klar til alle de følelser der er når man har sex. Sex er noget man gør når man er voksen, eller i hvert fald over 15 år.

Derfor er det rigtig vigtigt, at du først begynder at være kærester med en dreng, lærer hvordan det er med kærlighed og at finder ud af hvilke slags drenge du kan lide. Men det er også vigtigt at du kender din egen krop lidt bedre. før du skal have sex første gang.

Derfor er det en god ide at starte med at onanere, at være kærester med en dreng og måske på et tidspunkt kysse lidt. Og så vente med sex til du bliver 15 år.

Kan du have en dejlig påske

Venlig hilsen
Erroll