Vil han have sex?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er en pige der har verdens dejligste kæreste, og jeg har et spørgsmål til jer. Da mig og min kæreste sad og krammede og snavede en dag, begyndte han at få sine hænder i min bh og mit boksershorts, jeg fik virkelig lyst til sex, men vi var på et offecielt sted så vi kunne ikke gøre det. Hvad betyder det? Har han lyst til at have sex med mig? p.s Vi har aldrig haft sex

Svar:
Hej med dig.
Det er dejligt at du skriver her til brevkassen og det er da skønt at høre, at du har verdens dejligste kæreste. Ud fra det du skriver, så kan det godt tyde på, at din kæreste har lyst til have sex med dig.
Jeg tænker at det vil være en god ide, hvis du snakkede med din kæreste om det her med sex. Det kan måske lyde lidt svært, men det er helt naturligt at snakke med sin kæreste om sex og hvad du godt kan lide.
Du skriver, at I ikke har haft sex endnu. Derfor tænker jeg, at det kunne være en god ide, hvis I ikke startede med at have samleje, men prøver at begynde mere stille og roligt. I kan først prøve at ligge tæt sammen og kæle for hinanden, og måske derefter kan du prøve at give ham et handjob eller han kan prøve at give dig finger. Det er vigtigt at I begge lærer hinandens kroppe at kende og finde ud af hvad den anden godt kan lide. Det er også derfor det er en god ide at I snakker sammen om sex, så I kan fortælle hvad der er dejligt og hvad der giver jer lyst til sex.
Jeg håber du kan bruge mine råd :)
Venlig Hilsen Mie