Vil gerne have en dejlig følelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Brevkasse. Jeg er en 13 årig dreng som elsker at onanere. Men jeg kunne godt tænke mig en bedre følelse. Og jeg tænkte om man kunne bruge et eller andet som tissekone, fordi at det kunne jeg godt tænke mig at prøve. Det må bare ikke være noget dyrt som koster meget. Fx lolita dukke. Håber du ved hvad jeg mener. Hilsen Noa på 13 år.

Svar:
Hej med dig.
Tak fordi du skriver til Cyberhus.
Jeg kan godt forstå, at du har lyst til, at finde et eller andet som kan bruges som tissekone. Det er en ny og spændende periode som du snart er stor nok til at træde ind i. At finde en kæreste og have samleje med.
Der findes kunstige tissekoner som man kan købe i sexbutikker, og du er ikke helt gammel nok til at besøge de steder.
Du kan prøve, at bruge bruseren til at stimulere penishovedet. Det kildre dejligt. Du kan prøve at købe glidecreme i apoteket. Ved at bruge store mængder glidecreme, smører det så du måske oplever en dejlig følelse.
Det kræver at du bruger din fantasi! Jeg prøver nu: Hvis du er lidt fingersnild kunne du prøve at bruge en toiletrulle, købe nogle skumgummiklude som du ruller indeni posen og indeni toiletrullen. Dette kunne godt simmulere en kunstig hjemmelavet tissekone. Fyld den med glidecreme. Jeg ved ikke om det holder, men prøv det af. Eksperimenter selv og prøv at have det sjovt med det.
Hvis du har flere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive igen.
Mange hilsner Mette.