Venner og onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej
mig og mine kammerater har været venner i en del år nu. Vi er en tre-fire fyre der altid har været sammen.
Altså, det er sådan siden folekskolen og nu er vi snart færdig med gymnasiet.
Og det er ret cool, vi kan snakke om alt. kærlighed, politik, biler, alt muligt. Vi taler også om sex. Og pikkemænd. Og jeg synes det er ret spændende.
Jeg kunne godt tænke mig at onanere sammen med dem. Altså, det kunne være lidt frækt. Men nu er jeg også lidt til mænd så...
men det ved jeg altså ikke lige hvordan man spørger om sådan noget altså. Kan man godt det? Vil de ikke bare blive sure?
Er det forkert at gøre det? Men vi kender jo hinanden så godt....
hilsner fra Chris

Svar:
Hej Chris
Der er ikke noget galt med at onanere sammen med sine venner. Jeg ved at der er en del der gør det. Både drenge og piger.
Du spørger om de vil blive sure, og det kan jeg selvfølgelig ikke give dig et svar på. Du kan selvfølgellig springe ud i det og spørge dem direkte. Så kan de jo sige til eller fra. Du kan også overveje den lidt mere forsigtige tilgang og starte med at spørge dem om de egentlig nogensinde har onaneret sammen med andre. Mange drenge har eksperimenteret med at onanere sammen i starten af teenage-årene og måske er det også noget dine venner har erfaringer med. Lige meget om de har eller ej kan du måske få en fornemmelse af om det er noget de synes er helt skørt eller om de er okay med idéen. Så kan du altid beslutte dig for om du så vil spørge dem efterfølgende.
Der er lige en sidste ting jeg synes jeg vil nævne. Jeg tror at mange fyre der onanerer sammen gør det som en del af et fællesskab hvor de måske også sidder og ser porno sammen. Det handler ikke nødvendigvis om at de tænder ekstra på at de onanerer sammen. Det er bare en del af det fællesskab de har, og de tænder ikke nødvendigvis på hinanden.
Jeg ved ikke hvad det er der gør det spændende for dig, men hvis dine venner synes det kunne være meget sjovt at prøve er det vigtigt at du er opmærksom på at de måske ikke tænder på det på samme måde som du gør.
For dig lyder det som om at deres tilstedeværelse og deres pikke vil tænde dig endnu mere...men sådan er det ikke sikkert det er for dem, og det skal du nok lige være opmærksom på, så alle har samme forventninger til hvad sådan en gang gruppeonani handler om og hvad I hver især vil have ud af det.
Mange hilsner
Niels-Christian