Ved ikke om jeg kan lide den i numsen
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej brevkassen, jeg kan godt lide når min kæreste propper en finger i røven på mig, men ved ikke om det er normalt. jeg elsker anal sex men min kæreste vil ikke have anal sex nogle  gode råd til at få ende ovetrtalt?

Svar:
Hej Anonym
Du kan godt lide når din kæreste stikker en finger i røven på dig, men er samtidig lidt bekymret for om deter normalt at du har det sådan, og sådan tror jeg der er mange fyre der tænker. Men lad mig med det samme sige at det er helt normalt for fyre at kunne lide. Ligesom at selve pikken er meget følsom og let bliver seksuelt stimuleret så sidder der også nogle zoner oppe i endetarmen som kan blive meget stimuleret under sex, hvis man eksempelvis stikker en finger op.
Så ja...det er helt naturligt at du godt kan lide det og det er noget mange mænd kan, lige meget om de er til mænd eller kvinder.
Så spørger du om der er noget du kan sige for at få din kæreste overtalt til analsex. Det korte svar er nej. Hvis sex skal fungere godt handler det selvfølgelig om at lytte til hinanden. Men i første omgang handler det om at lytte til sig selv og kun gøre ting man føler sig tryg ved og klar til.
Nu ved jeg ikke hvor længe I har været kærester, men måske er hun ikke klar til at afprøve analsex endnu. At afprøve forskellige former for sex er noget der for rigtig mange kræver at man er virkelig tryg ved sin partner...måske er din kæreste bare ikke klar til det endnu. Det kan også være at din kæreste aldrig rigtig får lyst til at prøve analsex, og så er det selvfølgelig 100 procent din kærestes ret til at træffe det valg. Som sagt handler et godt forhold ikke kun om at lytte til sin partner men også om at lytte til sig selv og sikre at man ikke overskrider sine egne grænser.
Og hvis analsex, for din kæreste, lige nu vil være at overskride en grænse hun ikke har lyst til, så er det bedste du kan gøre som kæreste selvfølgelig at lytte og acceptere det.
Mange hilsner
Niels-Christian