ved ikke hva jeg ska gøre!!!

brevkassespørgsmål

ved ikke hva jeg ska gøre!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

heii... jeg går med et lille problem og vil gerne have et svar på hva jeg ska gøre! mig og min kæreste har aftalt at lade det med sex komme helt af sig selv. Men hvordan ved jeg når "det kommer af sig selv".?

Svar:

Hej Anonym

Et godt spørgsmål du stiller som jeg med det samme kan sige der ikke findes noget enkelt eller præcist svar på. Men jeg vil prøve at komme med mine tanker...så må du se om du kan bruge dem til noget.

Først og fremmest synes jeg det er fedt at du og dine kæreste har haft en snak om sex og blevet enige om at lade det komme af sig selv. Det lyder som om i har et godt og afslappet forhold og det er jeg sikker på er en god begyndelse.

Jeg tror ikke du en dag vågner og pludselig mærker at noget er anderledes. At "det pludselig er kommet af sig selv" mens du lå og sov, og at du nå bare er klar til sex. Jeg tror det er vigtigt at i sammen oplever følelsen af at i bliver klar og "det pludselig kommer af sig selv". Jeg ved godt det er svært, men jeg tror du skal prøve at lade være med at tænke så meget over det. Fokuser på lige nu og her i stedet.

Det behøver ikke være planlagt og aftalt hvornår man er klar. Nyd din kæreste og hendes krop når i er sammen. Nyd at ligge og kysse, holde i hånd, kigge hende dybt i øjnene, duft til hendes hår, nusse og hvad i nu ellers laver når i er sammen. Jeg tror I vil opleve at hvis i er fokuserer på at nyde hinanden, så sker det faktisk lige pludselig af sig selv.
Jeg er sikker på at I oplever trangen til at have sex med hinanden pludselig kommer til at fylde så meget at i slet ikke kan lade være hvis I prøver at lade være med at tænke over det og bare fokuserer at nyde hinanden og ikke tænke så meget over om det skal føre til sex eller ej.

Så...nyd din kæreste og lad det sker når det sker....for det tror jeg bestemt det gør. Husk at selvom du ikke behøver at planlægge er det altid godt at være forberedt, så hav altid lige et kondom eller to i lommen.

Mange hilsner
Niels-Christian