Ved ik om jeg tør
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej med dig. Jeg er en pige på fjorten og har en kæreste der fylder femten her til december. Jeg prøver at røre ved ham men ved ikke om jeg skal tage min hånd ned i hans bukser os hvordan tror i han ville reagere. Knus E.

Svar:
Hej med dig E
Det er også et rigtig godt spørgsmål og du er i en alder, hvor du også begynder, at interessere for det andet køn og hvordan hans krop virker.
Jeg syntes det bedste du kan gøre er, at vente lidt endnu, da du skriver du ikke ved om du tør. Det vil jeg mene tyder på, du ikke er helt klar endnu. Men når du er sikker og føler dig klar til at prøve. Syntes jeg du skal tage en snak med din kæreste om, han også har lyst til, at i rører lidt ved hinanden.
Du skal også vide, at det er helt forskelligt fra person til person, hvad man godt kan lide den anden person gør ved en. Så det allerbedste er, at aftale med din kæreste hvad i gør og snakke om hvad i godt kan lide i gør ved hinanden. Det fra er det så en ren oplevelses tur, hvor i skal opdage hinandens kroppe.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw