Vaseline på pikhovedet
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus Jeg har et lille spørgsmål. forleden aften da jeg onanerede smurte jeg mit pikhoved ind i vaseline. jeg ville bare hører om det kan have en skadelig virkning og om det forsvinder af sig selv igen. Svar hurtigst muligt. hilsen dreng 15 år

Svar:
Hej med dig Dreng på 15 år.
Det er rigtigt godt at du skriver, også selvom du bare har et lille spørgsmål.
Vaseline kan ikke lave skade på din pik, så der har du ikke noget at bekymre dig om.
Der er dog lige et sundhedsperspektiv der skal med i svaret:
Der kan nogle gange sætte sig bakterier på pikken i forbindelse med brug af vaseline. Det er derfor vigtigt at du altid sørger for at din pik er ren efter brug af vaseline eller glidecreme. Det gør ikke noget at vaselinen kan sidde lidt tid, men som en god huskeregel er det altid vigtigt at holde sin pik ren.
Vaseline eller glidecreme kan være rigtig dejligt at bruge i forbindelse med onani, så der er ingen grund til at stoppe når legen er god.
Jeg håber du kunne bruge mit svar, og så held og lykke fremover.
Mvh
Casper