Var det sex?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej! Jeg er en 13-årig pige. I ferien skulle jeg være hos en veninde i to dage og jeg glædede mig meget. Vi havde det rigtig sjovt. Vi skulle sove sammen. Det var rigtig varmt i værelset og min veninde spurte om jeg ville være med til at vi sov uden tøj, for vi turre ikke sove for åbent vindue. Det ville jeg godt. Inden vi sov lå vi og snakkede ”hemmeligt” om drenge og piger fra vores klasse og andre klasser, om hvem vi bedst ku li, hva vi bedst ku li ved dem osv. Selvom ingen ku høre os hviskede vi alligevel, fordi det var hemmeligt og vi lå helt tæt. Vi slyngede benene om hinanden så vores – hvad hedder det med pænt sprog – skedeåbninger? rørte hinanden. Vi lå og vuggede liså stille, mens vi snakkede hemmeligt, og pludselig fik jeg det vildt dejligt. Så faldt jeg i søvn. Den næste dag havde vi det også sjovt. Men bagefter er jeg kommet til og tænke på, om det mon var en slags sex vi havde. Det håber jeg ikke, for vi er jo piger begge to og heller ikke gamle nok, så det ville ikke være så godt. Jeg ved ikke så meget om de dele, men måske brevkassen ved det? Knus fra den uvidende pige

Svar:
Kære uvidende pige
Jeg vil nu ikke kalde dig uviden, synes det er et rigtig fint spørgsmål at stille:)
Ud fra din beskrivelse lyder det til at i havde en form for stimulation altså berøring af hinanden som var dejligt og rart. Ligesom man kan lege med sig selv og finde frem til hvad der er dejligt kan man også sagtens blive nysgerrig på onani/stimulation sammen med en veninde og det er der på ingen måder noget galt i.
I har ikke gjort noget som er ulovligt, det er skam helt natuligt at være nysgerrig på sit eget køn i din alder,  selvom det var rart sammen med en veninde, behøver det ikke handle om at du er til piger.
Venlig Hilsen
Sascha