være sammen med pige

brevkassespørgsmål

være sammen med pige

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

Jeg har en virkelig god veninde. Vi kommer rigtig godt ud af det sammen og holder meget af hinanden. Vi har snakket om at prøve at være rigtig tætte, altså fysisk. Vi har snakket meget om det og vil rigtig gerne begge to. Men der er ingen af os der har prøvet noget før, og vi ved ikke rigtig hvordan man gør når man er piger. Vi har snakket om bare at gøre som dreng-pige så. Altså at den ene ligger mellem den andens ben og så kan man jo gnubbe og være tæt på den måde. ville det være okay? undskyld min uvidenhed. Knus fra Melanie

Svar:

Hej Melanie.

Hvor er det dejligt at høre, at du har en så god veninde, som du holder meget af og som du føler dig tryg med. Når man kommer i puberteten, så er det helt naturligt at blive nysgerrig på sin egen krop og seksualitet, og det er meget almindeligt, at man kan have lyst til at eksperimentere. Der er mange, som gerne vil eksperimentere med en de er tæt på, netop fordi det er mere trygt og sikkert, men det kan godt være lidt svært at finde ud af, hvordan man gør det, så det er slet ikke noget dumt spørgsmål du stiller :-)

Jeg tænker, at det vigtigste er, at I gør det I har lyst til og det der føles naturligt for jer, samtidig med at I mærker jeres egne grænser, så I kun går så langt, som I har det bedst med. Men det I kan prøve at gøre, det er fx at ligge ved siden af hinanden og onanere og røre ved jer selv samtidig. I kan også prøve at røre ved hinanden samtidig, og skiftes til at give hinanden finger. I kan prøve jer lidt frem og se, hvad I begge synes er rart. I kan også prøve at gøre det, som du skriver, hvor I ligger oven på hinanden. Det vil være helt okay. Der er ikke noget der er rigtigt eller forkert, så længe I begge synes det er rart.

Så mit råd er altså at prøve jer frem og se hvad I synes der er rart, og så er det en god idé at snakke om det efterfølgende, så I begge er sikre på, at det var en god oplevelse, og om det er noget I har lyst til at gøre igen.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål