Våde /
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hey :S Jeg er en dreng på 14 snart 15, hvis kæreste siger at mine kys er ALT for våde! Hvad fanden gør jeg for at de ikke er så våde ? Det er jo ikke vildt lækkert med sådan et mega overslasket kys :S Så hvad gør jeg ?

Svar:
Hej med dig.
Allerførst vil jeg fortælle dig at et kys er meget personligt og der findes ikke rigtige og forkerte kys.
Her er et forslag til, hvordan jeg synes du kan gribe kysset an;
Prøv at starte dit kys lidt forsigtig. Koncentrer dig om hendes læber og senere kan du prøve, at "Gå på opdagelse" i hendes mund. Mærk hendes tungespids og lad hendes tunge lege med din.
Eksperimenter med jeres kys. Tal om hvordan I oplever det og vær åbne overfor hinanden.
Venlig hilsen
Mette