For våd på for kort tid!

brevkassespørgsmål

For våd på for kort tid!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Cyberhus Jeg har et lille problem som virkelig går mig på, og det er at jeg bliver utrolig hurtig våd, og så endda ALT for våd! Jeg er har ikke været i seng med en dreng før, men har haft noget kørende med et par stykker hvor jeg har fået finger osv. Mit problem er bare at allerede når jeg ligger i sengen med ham, og han f.eks. holder rundt om mig og rør mig, så bliver jeg bare virkelig våd, og det hele er jo knap nok begyndt der. Når vi så har ligget lidt og rørt ved hinanden og jeg skal have finger, så er jeg bare blevet SÅ våd dernede at det er så utrolig pinligt. Lige pt. har jeg noget kørende med en dreng, og han valgte så at kommentere det med "Du er godt nok våd", og jeg følte bare nej, nej, nej! For det var bare det jeg netop ikke ville høre fra ham. Men er det normalt er blive vildt våd selvom man ikke engang har "rigtig" sex? For kan bare mærke hvordan det løber dernede, og det er bare trælst.. Bliver jo allerede våd bare når han holder om mig og f.eks. lader sin hånd glide hen ad min krop. Synes nemlig det er utrolig pinligt, og ville ønske at jeg ikke havde så let ved det... Håber virkelig på et godt svar, for synes virkelig at det går mig på!

Svar:

Hej med dig

Det er rigtig godt du du spørger, når du kan mærke at det går dig meget på. Jeg håber at jeg kan give dig et godt svar på dine spørgsmål.

Først vil jeg gerne sige at det er helt normalt at du bliver våd for neden, også selvom I ikke har haft rigtig sex. Det der sker når I ligger i sengen og han holder om dig, er at du lige så langsomt bliver  tændt, fordi han rører ved din krop. Jeg går ud fra at du godt kan mærke på din krop at det giver en dejlig følelse. Du bliver lige så langsomt tændt og derfor begynder din krop faktisk at forberede sig til sex.

Så det våde der kommer er en slags smørevæske der kommer fra små kirtler i skeden. Denne væske danner kroppen helt automatisk og gør dig i princippet klar til at have sex. Væsken smører skeden, så det glider nemmere og skåner skeden når man har sex. Det er meget forskelligt hvor meget man danner af denne væske og det kan godt løbe ud, når I ligger i sengen et stykke tid og kæler med hinanden.

Jeg kan godt forstå, hvis du kan synes det er lidt træls at du bliver så våd. Men jeg vil gerne sige til dig, at det altså er helt normalt. Du kan desværre ikke selv styrer hvor meget der kommer. Det kommer simpelthen helt naturligt, fordi du bliver tændt.

Du skriver, at du synes det er pinligt at du bliver så våd. Jeg tænker at det faktisk er et positivt tegn at du bliver våd, for det viser nemlig at du rent faktisk tænder på den dreng du er sammen med. Det håber jeg du vil prøve at tænke på næste gang.

De bedste hilsner Sine