Utroskab
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Min kæreste beskylder mig for at have været utro fordi han synes at jeg virket mere "åben" end jeg plejet dernede og han siger at ens skede former/udvider sig efter sin partners penis og han siger så at jeg var ik som jeg plejet så nu kunne jeg godt tænke mig og få nogen svar omkring det , kan man mærke forskel hvis man har været sammen med en anden end sin partner ? Det skal lige siges at jeg ALDRIG har været ham utro og derfor søger jeg beviser for at jeg taler sandt.

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du skriver herind for, at finde nogle beviser, så han ikke længere kan beskylde dig for noget du ikke har gjort.
Det er rigtig nok, at skeden udvider sig efter hvor stor en mands penis er, men det er kun imens man har sex, for når man er færdig bliver den normal størrelse igen. Så han burde ikke på nogen måde, at kunne mærke forskel.
Det skal lige siges, at hvis du får noget stort op i skeden, over flere gange og længere tid, vil skeden udvide sig. Det kan være en penis, men også hvis du har brugt legetøj eller grøntsager til og udvide dig. Men der er en ting, som kan få skeden til og udvide sig lige nu og her, så den bliver større og det er hvis du er liderlig eller opstemt. Det er nemlig naturens måde, at gøre skeden klar til og få en penis op. Så jo mere liderlig du bliver, jo større og længere skede får du.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw