Utro :( ups
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej :) Jeg er en dreng på 16 og jeg har en kærste på 15. Jeg er kommet til at være hende utro. Jeg var sammen med en anden pige til en fest. Jeg har mødes lidt med hende den nye pige. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? Fra drengen der har været utro :)

Svar:
Hej dreng 16 år
Jeg kan godt se at det ikke er den nemmeste situation du har sat dig selv i, det er svært for mig at sige hvad du skal gøre, eftersom jeg ikke ved hvad du føler og hvad grunden er til at du har været din kæreste utro, personligt synes jeg du skal fortælle din kæreste hvad der er sket og så få snakket ud med hende, ærlighed kommer man længst med, vi kan godt blive enige om at det ikke er smart, men det er heller ikke fair at holde det hemmeligt, det er bedre du fortæller hende det, frem for at du måske hører det fra en anden.
Venlig Hilsen
Sascha