Utro med hans bror.
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej! :D Først vil jeg lige sige det er fedt i har lavet sådan en her brevkasse! :D Nårh men altså jeg er en 18 pige, som har den her dejlige kæreste på 21, men han har den her lille bror på 17, og en nat gik den helt gal. Altså mig og hans lille bror skulle til at fest sammen , og min kæreste kunne ikke tage med da han havde brækket sin fod og blev derfor hjemme. Men så fik vi så noget at drikke og blev lidt fulde, også kom vi ud på et WC og der begyndte vi så at snave o.s.v , vi havde dog ikke helt sex da jeg stoppede ham før han rigtigt kom, men jeg har ikke sagt det til min kæreste. For det er jo hans lille bror , og de er virkelig tætte og jeg elsker min kæreste, men jeg kan bare IKKE have sex med ham fortiden, vi har ikke haft sex i 3 måneder og jeg kan godt mærke at han virkelig længes efter at have sex med mig, for han prøver næsten hver aften nu og vil gerne holde om mig og kysse mig hele tiden for han fortalte mig at han synes det var som om jeg glemte alt om ham hver gang hans lille bror var der, men han ved jo ikke hvad mig og hans lille bror har lavet sammen til den der fest. Nårh han så spørger mig om jeg vil have sex, så siger jeg altid "Nej" , også hvis han spørger om jeg vil give ham et blowjob eller et handjob og jeg kan se han bliver virkelig ked af det også siger han at han skal på toilettet men jeg ved godt han giver sig selv hånden der ude, andre gange begynder han græde når jeg "sover" eller lader som om jeg gør, også snakker han med sig selv om hvorfor jeg ikke vil have sex med ham mere, og jeg ved hans 3 gode venner ved at vi ikke har haft sex i lang tid for de har spurgt mig om hvorfor jeg aldrig vil noget med ham mere, og når vi prøver så kan jeg bare ikke gøre det , og stopper ham, slev når vi har fået tæjet af og han næsten er der eller når han er på vej ind så stopper jeg ham, også bliver han jo så ked af det og giver ham selv en hånd for at ved at jeg ikke gør det på ham, og de værste er at jeg drak til den der fest og jeg vidste slet ikke at jeg var gravid der, for mig og min kæreste vil gerne have en baby men ikke lige nu men vi prøvede bare og kom der en så kom der en og det blev vi så bege glade for men , efter alt det her med hans bror og efter som jeg godt på vej med baby'en og han stadig elsker mig helt vildt, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.. Men så her for at par nætter siden havde vi så ENDELIG SEX som han sagde, men det var mest for ham også tog jeg mig god til med ham men det var en dårlig følse jeg fik bagefter for han var så vild med at få sex at han kom 2 eller 3 gange i træk og han plejer ALTID at skal have en pause efter en gang , også kan han så igen også en til lille pause men ikke den her gang, og han sagde han elskede mig højt i mens vi gjorde og han var glad for baby'en og han puttede mig bagefter , men dagen efter da jeg vågende med hans arm om mig og hans varme nøgne krop op ad mig fik jeg det helt DÅRLIGT! Hvad gør jeg? =/ Jeg vil helst ikke miste ham! for han er mit et og alt.

Svar:
Hej med dig.
Det er skønt at høre, at du godt kan lide vores brevkasse. Jeg synes det er rigtig godt, at du skriver herind, for jeg kan godt forstå at du synes det er svært. Det er en rigtig vanskelig situation du er kommet i.
Først vil jeg foreslå dig at du læser et andet spørgsmål fra brevkassen, det hedder også Utro med hans bror og det ligner meget den situation, som du er kommet i.
Du skriver at du er blevet gravid, og at du og din kæreste har snakket om, at I gerne vil have en baby. Derfor er det endnu vigtigere, at du får fortalt din kæreste hvad der er sket, fordi hvis I skal have en baby sammen, så er det vigtigt at der rene linjer, for det er et rigtig stort ansvar at få en baby sammen. Jeg synes også, at du skal gå til din læge, muligvis sammen med din kæreste. Lige meget om I vil have barnet eller ej, så skal I have foretaget en undersøgelse af dig og barnet, så I kan se at alt er som det skal være.
Det er en rigtig stor ting og et stort ansvar, at få et barn. Derfor er det rigtig vigtigt at du tager en snak med dine forældre, eller en anden voksen du godt kan lide, og får fortalt at du er gravid. Det kan være rart at have nogle voksne omkring dig i din situation, de kan hjælpe dig og give dig støtte. De har sikkert også en masse erfaringer som de kan dele med dig.
Jeg håber du kan bruge mine råd, held og lykke med det hele.
Venlig Hilsen Mie