Utro med hans bror.
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej det er super godt at i har lavet sådan en er side!:) nårh men jeg er altså fanget i det her problem med min kæreste og hans bror . Det forholder sig sådan at jeg var min kæreste utro med hans lille bror på 17 og han er 21 .. Han ved ikke noget om det og ved ikke om jeg skal fortælle ham det ? Det var til en fest eller faktisk efter en fest også havde mig hans lille bror så sex eller vi stoppede før han kom og jeg var sådan pænt fuld men min mobil ringede og jeg så det var min kæreste som ringede også fik jeg hans bror til at stoppe. Min kæreste kunne ikke selv tage med da han havde brækket foden. Men min kæreste virker meget ked af det fordi jeg jo ikke vil have sex med ham mere nu hvor jeg har været sammen med hans lille bror , mig og min kæreste har ikke gjort det sammen i 3 måneder nu fordi jeg har gjort det med hans lille bror og han har givet sig selv hånden hver gang jeg havde stoppet ham fra at have sex med mig når vi har nusset med hindanden . Han spørger mig næsten hver nat om jeg vil have sex med ham da han næsten ikke ham holde det ud mere eller om jeg bare vil gøre noget ved h efter som han savner at blive taget på og kneppet. Jeg siger så altid nej også kan jeg høre det på hans stemme at han bliver ked af det , jeg ved også han har grædt meget på det sidste i mens han kikkede på mig og gav sig selv hånden ( jeg lod som om jeg sov der) . Når jeg siger nej siger han "okay, jeg længes bare efter sex med dig og kysse med dig" eller "hvorfor vil du aldrig have sex med mig når jeg spørger eller lægger op til sex med dig!?" og jeg svare bare "fordi jeg er træt skat, godnat" . Han spørger mig også om jeg vil med ham i bad for det gjorde vi tit før og det forstår han heller ingen ting af hvorfor jeg ikke vil i bad med ham. Han har været meget ked af det men søgende efter sex med mig på det sidste og jeg ved at hans bedste venner ved det for de har spurgt om hvad det er der forgår fordi han havde grædt foran dem til en fest også var de taget hjem fordi han ikke havde det godt . Tit tager han en arm om mig og trækker sig ind til min krop, og begynder at kysse mig og tager på mig også prøver jeg men kan ikke , også blir han ked af det og Sir han skal på toilettet men jeg ved godt at han giver sig selv en hånd fordi jeg ikke har lyst . Jeg elsker ham virkelig højt men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!! Hvad synes i?

Svar:
Hej med dig.
Det er dejligt at høre, at du godt kan lide vores brevkasse. Det er godt at du skriver, når du står i en situation som nu. Jeg kan godt forstå at du synes det er rigtig svært, at finde ud af hvad du skal gøre og jeg vil prøve at svare på dine spørgsmål, så godt jeg kan.
Når du skriver at du ikke har lyst til at have sex med din kæreste, men at du alligevel elsker ham rigtig højt. Så tolker jeg det som et tegn på, at du har dårlig samvittighed, fordi du har været sammen med hans bror. Det lyder som om at det, at du har været din kæreste utro, nager dig rigtig meget. I så fald er det en helt forståelig reaktion, at du får det dårligt og at det påvirker dit samvær med din kæreste.
Jeg synes, at du er nød til at tale med din kæreste om hvad der er sket. Det vil give dig mere ro på hele din situation. Du kan eksempelvis fortælle ham, at du har haft det dårligt de sidste par måneder, fordi du har rigtig dårlig samvittighed over noget du har gjort, som du virkelig har fortrudt og så fortælle ham, at du har været ham utro. Du kan fortælle ham at du er ked at det og hvor meget du holder af ham, som du skriver at du gør. Jeg kan godt forstå, at det kan være rigtig svært og det er helt bestemt ikke nemt at få sagt, men jeg synes at det er vigtigt, at du får det sagt, for dine problemer forsvinder ikke ved at tie.
Jeg synes også at du skal tale med en voksen i dit liv, eksempelvis din mor eller en anden voksen som du har det godt med.  Det kan være rart at få en andens opfattelse af hele din situation og især kan det være rart, at få noget støtte. Foruden det kan du kan også vælge at tale med en rådgiver her i chatten i Cyberhus. Det er en rigtig svær situation du står i og det kan være rigtig svært at å styr på det alene.
Jeg håber du kan bruge mine råd. Held og lykke med det hele.
Venlig Hilsen Mie