Utro. Hvad gør jeg?

brevkassespørgsmål

Utro. Hvad gør jeg?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej. Jeg er en pige på 16 år. Jeg har været sammen med min kæreste i godt og vel 7 måneder. Jeg er virkelig glad for ham og elsker ham overalt på jorden! Men... Jeg har været ham utro.... Jeg var ham utro helt i starten af vores forhold.. Jeg kan ikke huske at jeg har været ham utro, jeg var så fuld at jeg ikke kan huske halvdelen af det der skete... Men jeg sad med en veninde som pludselig begyndte at nævne at hun havde hørt at jeg havde fået finger af en fra en fest... Og det kunne jeg slet ikke huske! Den fest jeg fik finger blev holdt helt i starten af vores forhold, tror vi havde været kærester i en halv måned.... Men kan huske at vi havde skændtes til festen, var blevet rigtige meget uvenner og jeg var så bare gået i gang med at drikke... Jeg husker ikke hvordan jeg kom hjem eller noget.... Og fyren der havde gjort det havde ikke sagt noget til mig... Og han vidste godt jeg havde en kæreste.... Og ved ikke hvorfor hun kommer op med det nu... Efter så lang tid men det gjorde hun... Men nu da jeg ved det... Skal jeg så fortælle ham? Jeg ved jeg burde fortælle ham det nu da jeg ved det... Men vil bare ikke kunne overleve hvis han forlod mig... Og det er jo så lang tid siden, så ville du overhovede betyde noget`at jeg fortalte det? Ved godt at ærlighed er vigtigt i et forhold... Men hvad skal jeg gøre?!

Svar:

Hej med dig...

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi dit spørgsmål mere handler om kærlighed, ærlighed og kæreste end det handler om sex.

Du kan finde dit spørgsmål mder inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus