Urolig og nervøs for hvad han vil sige

brevkassespørgsmål

Urolig og nervøs for hvad han vil sige

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hey!

Jeg er en pige på 18år og jeg er forlovet med min skønne kæreste.

Om 2 måneder har vi været sammen i 2år og vi har det skønt!

Der er bare det, at han elsker at få suttet pik og han roser mig konstant for det. Jeg elsker da at gøre ham glad og tilfreds, ingen tvivl om det.

Men jeg bryder mig bare ikke rigtigt om at sutte ham mere.. Ved ikke hvordan jeg skal få sagt det til ham for er bange for at han bliver totalt knust.

Skal jeg blive ved med at gøre det uden lyst? Eller skal jeg bide det i mig og bare sige det lige ud af posen?

)-:

#Et råb om sex hjælp!

Venligst den bange pige

Svar:

Hej med dig

Det er dejligt at høre, at du har en sød kæreste, som du er forlovet med og har det godt sammen med. Jeg kan godt forstå, du godt kan lide at gøre ham glad og tilfreds, men jeg synes bestemt ikke, du skal gøre det for alt i verden. Så hvis du ikke har lyst til at give ham et blowjob, synes jeg ikke, du skal gøre det. Der må være andre måder, du kan tilfredsstille ham på, end at gøre ting, du ikke har lyst til. Derfor synes jeg, du skal være ærlig og fortælle ham, at du ikke er du vild med at gøre det. Du kan prøve at sige det på en pæn måde og måske samtidig forslå noget andet, I kan prøve i stedet for. Måske nogle nye stillinger eller noget andet i den stil. Før du siger det, synes jeg dog, du skal overveje, hvorfor du ikke bryder dig om det mere. Han vil nemlig nok gerne have en forklaring på det. Her vil det nok også være godt at fortælle ham, at du ikke altid har haft det sådan, så han ikke tror, det tidligere bare har været noget, du har gjort for hans skyld.
Men hvorfor tror du ikke, du bryder dig om det mere? For hvis der er noget, der kan ændres, så du igen får lyst, kunne du også foreslå det i stedet for helt at droppe at sutte ham. Er det fordi, han ikke vasker sig ordentligt, eller vil du gerne have, han får/fjerner sine kønshår? Hvis der er noget, du gerne vil have ændret, synes jeg, du skal prøve at snakke med ham om det. Når han er en skøn fyr, vil han sikkert lytte til dig, selvom han måske bliver ked af det. Forhåbentligt vil han dig det bedste, og derfor accepterer han også dine valg.

Jeg håber, du kan bruge mit svar, og at I får taget en god snak om det og finder en løsning på det.

Hilsen Ditte