Urin
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej mit navn er Dennis og jeg har en dejlig kæreste som osse er 15 og vi har  haft god sex i noget tid men så syntes vi begge at det kunne være sjovt at hun pissede mig i munden og har faktisk ikke noget imod det, men er det mærkeligt og er det farligt? Håber jeg for svar :-)

Svar:
Hej Dennis
Det er dejligt at høre at du har en kæreste du er glad for og som du kan have dejlig sex med.
I kan sagtens eksperimentere med urinsex, så længe I begge er med på ideen og har lyst til det. Det er nemlig rigtig vigtigt at I begge, både dig og din kæreste kan sige fra hvis I pludselig får det anderledes med det. Nogle gange kan en fantasi nemlig være meget mere pirrende at tænke på end at udleve i virkeligheden.
Hvis I er blevet enige om at afprøve det, så er der et par ting der er vigtige at huske på. Det er nemlig sådan at der i urin er affaldsstoffer og overskudsstoffer fra det din kærste har spist og drukket. Hvis hun er sund og rask, er det ikke et problem, men det er det hvis hun er syg eller for eksempel har drukket rigtig meget alkohol. Derfor er det en god ide at din kæreste har drukket en masse vand inden, så hendes urin er mere rent. Derudover er det vigtigt at du vasker dig godt efter hun har tisset dig i munden, så eventuelle bakterier bliver vasket væk igen.
I kan overveje at starte lidt blidt ud, med at hun tisser lidt på dig i badet. På den måde kan det nemt vaskes af og I kan se om I begge også tænder på det i virkeligehden eller om det skal forblive en fantasi I tænker på og taler om.
Jeg håber det bliver en god oplevelse.
Venlig hilsen Marianne