For ung til onani?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej cyberhus jeg kan godt lide at ornanere, det føles så rart. Er jeg for ung, er jo kun 12 år?...
jeg kunne også godt tænke mig nogle gode tip til onani, jeg synes en finger er for lidt. Hjælp mig.

Svar:
Hej med dig.
Onani er ofte et tabu blandt piger - altså noget man ikke snakker så meget om, fordi man måske synes, det er lidt pinligt at snakke om. Derfor er det rigtig fint, du skriver herind omkring det. Der er sikkert mange andre, der går med de samme tanker som dig.
Jeg synes ikke, man kan sætte en alder på, hvornår det er okay at begynde at onanere. Man skal gøre det, når man er klar til det og begynder at få lyst til at gøre det. Og det lyder til, du er klar, så derfor synes jeg bare, du skal gøre det. Onani er nemlig en god måde at lære sin krop at kende på, og dermed er det også en fin måde at finde ud af, hvad man godt kan lide, og hvad man ikke bryder sig om.
Du spørger om nogle tips til onani, og i den forbindelse vil jeg henvise dig til Sexliniens hjemmeside. De har skrevet en fin tekst om piger og onani, hvor der står en masse fakta, tips og andet, som du helt sikkert kan bruge. Du finder hjemmesiden HER.
Jeg håber, det var svar nok på dit spørgsmål. Og ellers er det bare med at prøve sig frem, så du kan finde ud af, hvad du godt kan lide.
Hilsen Ditte