Undskyld

brevkassespørgsmål

Undskyld

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Det er mig der har skrevet Arn indlæggene og jeg er rigtig ked af det. Jeg er rigtig dum syntes jeg selv og har det ik godt med det... Så jeg vil gerne sige undskyld til alle på cyberhus.... Kan i tilgive migD:

Svar:

Kære dreng 14 år.

Tak fordi du giver en undskyldning til Cyberhus, det er hermed modtaget og du er selvfølgelig tilgivet.

Når man gør noget man fortryder, er det dejligt og forløsende at bede om tilgivelse og få det herfra.

Du er velkommen til at vende tilbage som du virkeligt er (og ikke som Arn, som du har tilkendegivet). Jeg ser frem til at høre fra dig som netop den du er!!!!!!!!!!

Venlig hilsen Mette.