undertøjs sex ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jeg ved ikke hvad man kalder det, men altså at have sex hvor pigen har undertøj på. Altså drengen er nøgen og pigen har trusser på, kan pigen så blive gravid ? For drengens penis er jo oppe i skeden, bare med et stof imellem. Regner med at man godt kan blive gravid, da dét sikkert er det samme som når man bløder igennem ved menstruation. Andet Spøgsmål: Hvad hvis pigen har bind i sine trusser ? Kan hun så stadig blive gravid ? Eller evt. Hvis hun har et bind der har "vinger" ?

Svar:
Hej
Jeg går ud fra, at du spørger om forskellige måder at have ”undertøjssex” på, fordi du godt ved, at det er ulovligt at have sex, når man er under 15 år. Det er også en helt fin måde til at udforske hinanden på, når man ikke er gammel nok til at have almindelig sex. Det kan være rigtig dejligt bare at ligge tæt og ”have sex uden på tøjet”.
Du spørger dog om, om man kan blive gravid, hvis drengen er nøgen og pigen har trusser på eller trusser på med bind i. Du skriver, at hans penis kommer op i hendes skede, selvom der er trusser imellem. Hvis hans penis kommer op i hendes skede, så er det jo faktisk sex, og det er ulovligt, når man er under 15 år. Det lyder dog lidt svært for drengen at skulle få sin penis ind i pigens skede, hvis hun har trusser på, men hvis det lykkes, så er der i princippet en lille risiko for, at pigen kan blive gravid, hvis han får udløsning og sæden trænger igennem stoffet.
Det er dog usandsynligt at blive gravid, hvis man ligger i undertøj og bare gnubber sig op ad hinanden og laver bevægelser, som hvis man havde almindelig sex.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,
Mvh Anne