Underlig lyst

brevkassespørgsmål

Underlig lyst

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej jeg er begyndt at onanere i ble er der andre der gør det jeg syntes det er underligt

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå du synes det er lidt underligt, for en 14 årig dreng går normalt ikke med ble. I forbindelse med at du er ved at udvikle din seksualitet, har du måske oplevet at det er dejligt at onanere i en ble. Den følelse som du mærker giver dig måske en seksuelt opstemthed som styrkes af at du bruger bleen. OG - Ja der er andre som onanerer i en ble, så det er du absolut ikke alene om at gøre.

Der er en hjemmeside som hedder voksenbaby.dk  her er der andre som ynder at bruge ble og til tider klæder sig i babytøj. Det kan være svært at have en seksualitet som går ud over det normale, så jeg synes det er godt du taler åbent om det her og deler det med os i Vyberhus.

Hilsen Mette