Ukendt sex

brevkassespørgsmål

Ukendt sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 9 måneder siden

Hej cyberhus! Jeg vil gerne fortælle noget helt fantastisk der er sket for mig.

Igår kom jeg hjem fra skole, så banker det lige pludselig på døren og står der en herre lækker mand! (er homoseksuel). det var bare kærlighed ved første blik, nøj hvor var han lækker! Nå men jeg spurgte hvad han ville og han spurgte om han kunne få lov til at komme indenfor, hvorefter jeg svarede ja!

så tog vi noget drikke og han spurgte mig om ting, så spurgte han om der var nogle Homoer i familien så svarede jeg ja, han blev overrasket men glad, han var nemlig også...så havde vi en lang øjenkontakt og jeg fik af vide at han var 33, men WHO cares?

Han spurgte om han måtte tage et bad for han lugtede af sved og det synes jeg også at han gjorde, så jeg sagde høfligt ja. Så da han var gået i bad, tog jeg et kondom med ud, smed tøjet og så begyndte vi bare at bolle løs som bare fanden! Nøøøj det var godt!

Er det okay fra vores begge sider at vi har gjort det???

svar hurtigst tak...

Svar:

Hej med dig

Det lyder som noget af en oplevelse at en fremmed banker på og at I så bliver tiltrukket af hinanden. Og det lyder til at du efterfølgende har tænkt over om det mon var okay at I havde sex og det vil jeg meget gerne prøve at svare dig på.

Jeg tænker at du måske har overvejet om jeres aldersspring var for stort, når du er 15 og han 33 år. Mit umiddelbare svar er at det er en meget stor aldersforskel, der gør at I kan have mange forskellige slags forventninger og grænser i forhold til sex. Selvom du er 15 år og dermed over den seksuelle lavalder, kan det faktiask godt være lidt forkert alligevel, især når han er over dobbelt så gammel som dig. Det lyder til at det var en god oplevelse for dig, men nogle gange kan man få det anderledes bagefter, også meget senere.

Når man som dig kun er 15 år er man stadig meget uerfaren i forhold til sex og man har derfor ikke udforsket de samme ting som en mand på 33 år. Jeg vil foreslå dig at finde en som er mere jævnaldrende med dig, så I sammen kan udforske og eksperimentere. Ved at være sammen med en på samme alder er der ikke lige så stor risiko for at komme til at sige ja til noget som man måske ikke havde lyst til i virkeligheden.

Jeg håber du kunne bruge mit svar,

Venlig hilsen Marianne