udløsning
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg hedder Alexander og er 15 år.. Min stemme begyndte og gå i overgang sidste år omkring oktober måned. Men jeg har stadig ikke fået min første udløsning.. Jeg stammer fra Brasilien og dér er det meget stort for ens mor når drengen er blevet en "mand".. Hun snakker konstant om det, og det er dét samme med mine mostre og storsøskende.. Jeg har også haft kæreste på i 6 måneder. og jeg vil såé gerne kneppe hende eller i det mindste få blow(og hun vil os), men det er virkelig pinligt når jeg ikke engang kan sperme i nu.. -Forresten, jeg er omskåret og kan det spille ind at jeg stadig ikke har fået min første udløsning? Min pik er 12 1/2 cm. HÅBER PÅ HURTIGT SVAR!

Svar:
Hej Alexander.
Jeg er glad for at du skriver ind til os. Jeg kan faktisk godt forstå, at det er svært alt det her med udløsning.  Men det er helt normalt og mit råd til dig er, at du bare skal tage det stille og roligt - det skal nok komme.
Jeg kan godt forstå, hvis du føler dig presset af din mor, mostre og dine storesøskende. Hvis du føler dig presset, kan det faktisk godt være svært at slappe af og nyde det, og det er nødvendigt for at få en udløsning. Det er en meget personlig ting og hvis du føler dig presset, så synes jeg, at du skal fortælle din mor det og at hun også skal tage det stille og roligt med den udløsning.
I forhold til din 'kamp' med udløsningen, så er mit råd til dig, at du skal finde noget, som du synes er frækt og tænder dig, som du kan tænke på mens du onanerer. Du kan eksempelvis kigge i nogle frække blade eller tænke nogle frække tanker. Det er vigtigt at du bare tager dig tid og ro, til at være alene og hygge dig med det.
Jeg synes også, at du skal prøve at snakke med din kæreste om det. Det er fair nok, at du synes det er pinligt, at du har svært ved at få en udløsning - men det er helt normalt og ikke noget du behover være flov over. Hvis du gerne vil prøve sammen med din kæreste, så husk at det er vigtigt at I tager det stille og roligt. I kan måske starte med blowjob, som du skriver. Det kan godt ske at du ikke får udløsning lige den første gang, men det skal også nok komme med tiden.
Din pik har en helt normal længde.
Håber du kan bruge mine råd. Held og lykke med det hele :)
Venlig Hilsen Mie