Udløsning

brevkassespørgsmål

Udløsning

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej, hvornår begynder man at kunne få udløsning?

Svar:

Hej med dig

Det er et spørgsmål, som jeg tror rigtig mange drenge i din alder gerne vil have svar på og jeg håber du kan bruge mit svar!

Det er forskelligt fra dreng til dreng hvornår man begynder at få udløsning. Som regel sker det mellem man er 13-15 år gammel. Men det er ikke unormalt hvis man er lidt yngre eller lidt ældre før det sker.
De første gange kan sæden godt være helt klar. Det er helt normalt. Det er blot fordi sædproduktionen skal i gang.
Det er også helt normalt hvis det man oplever at få udløsning mens man sover.

De bedste hilsner Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål