Udløsning mangler

brevkassespørgsmål

Udløsning mangler

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Jeg er en dreng på 14 1/2 år og jeg har ikke fået min første udløsning endnu og kan derfor ikke onanere !Jeg er ret frustreret fordi det virker som om de fleste omkring min aldersgruppe har. Jeg har selv prøvet at sætte det i gang men der sker ikke noget ! Der er så småt begyndt at komme hår omkring min penis, men jeg tror ikke den rigtig er begyndt at vokse.. Min penis er ca. 11 cm lang i stiv tilstand og jeg er 162 cm høj ! Er det unormalt og hvad skal jeg gøre ?

Svar:

Hej med dig

Jeg håber jeg kan få dine spørgsmål besvaret, på en måde så du kan slappe lidt af igen, for det tyder på det går dig meget på, men det behøver det heldigvis ikke. For det er faktisk ikke unormalt nogle drenge i din alder, har det som du har det.

Grunden til, at du ikke kan få udløsning, din penis er 11 cm, din højde er 162cm og du ikke har så meget hår om penis, kan alt sammen være fordi, din krop er ikke helt gået i puberteten endnu. Når den ikke er i puberteten, danner den ikke hormonerne som er med til, at ændre de ting. Så Det du skal gøre er, at vente lidt endnu og så skal det nok komme. Jeg kan godt forstå du kan føle det er svært, hvis andre i din klasse ikke har det sådan. Men kroppe er helt forskellige og det kan man ikke gøre noget ved.

Men du skal vide, selvom du ikke kan få udløsning, så kan du sagtens onanere. Mange onanere nemlig fra meget før de kan sprøjte sæd og det er der ikke noget forkert i, faktisk er det endda sundt, så det er bare med og komme i gang.

Jeg håber du kan bruge svarene

Med venlig hilsen Paw