udflåd eller "lubrikation"
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hey brevkasse og tak for alle de vidunderlige svar jeg har fået igennem tiden(nu lyder det som flere år men jeg håber i ved hvad jeg mener):D men her kommer endnu et spørgsmål:) altså.... det er lidt svært at beskrive men jeg prøver da. jeg kan ALTID stikke en finger op i skeden fordi jeg altid er våd nok til det, eller hvad i nu kalder det. men jeg ved ikke om jeg bare har rigtig meget udflåd eller om det er fordi jeg konstant er liderlig(hvilket jeg ikke håber, da jeg slet ikke kan mærke det så). det er ikke noget som jeg tænker på normalt men nu har jeg opdaget det og vil lige høre hvad det er og hvorfor;) håber i kender svaret;)

Svar:
Hej med dig
Dejligt at du plejer at kunne bruge vores svar, så nu håber jeg at du kan bruge dette også :)
Det lyder helt normalt det du beskriver. Det er meget forskellig hvor ”stramme” piger er i skeden, alt efter hvordan man er bygget, om man er jomfru eller ej osv. Selv hvis man er jomfru er der mange der altid kan stikke en finger op i skeden - en finger er nemlig ikke meget større end en tampon i indføringshylster, som de fleste også altid kan føre op.
Jeg tror hvis du prøver at stikke en finger op en dag hvor du kan mærke du er liderlig, så tror jeg at du kan mærke en forskel på hvordan det føles at stikke en finger op, hvor ”nemt” det er og hvor våd du er..
Så du kan være helt rolig, du skal nok mærke forskel på når du er liderlig og hvornår du ikke er, og du er altså også helt normal dernede :)
Skriv endelig igen, hvis du har flere spørgsmål
De bedste hilsner fra Heidi