Ubeskyttet sex første gangs sex

brevkassespørgsmål

Ubeskyttet sex første gangs sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Jeg er en pige på 18 år, som har haft ubeskyttet sex med min kammerat. Jeg havde sex med ham en fredag. Hvor jeg stadigvæk havde min menstruation. Det var min 4. dag med menstruation. Under samlejet blødte jeg slet ikke, dog blødte jeg en smule nogle timer efter. - forholdsvis meget lidt. Flere har fortalt mig, at man ikke kan blive gravid, når man har sex, mens man har sin periode. Problemet er bare, at min kammerat selv mener, at han nåede at få sin penis ud, inden han fik udløsning- men det mener jeg ikke. Jeg er bange for, at der er nogle af cellerne, er ''gået i gennem.'' Det skal så lige siges, at jeg ikke er på p-piller! - men dog valgte jeg alligevel ca. 24 timer efter, at tage en fortrydelses pille. Siden da har jeg ikke kastet op, dog en smule svimmelhed, men det har været ganske kort. Mit spørgsmål går på, om der er en risiko for, at jeg kan blive gravid? Jeg har hørt, at chancen er størst, lige før og efter sin menstruations periode, men hvad med under sin periode? - det skal også lige siges, at jeg har uregelmæssig menstruation? kan det have en påvirkning? og er der nogle ting jeg skal være opmærksom på det næste stykke tid? Jeg er virkelig desperat og bange, for om der sker noget - da jeg slet ikke er parat til det :(

Svar:

Hej med dig...

jeg tror det er dig der har skrevet et andet indlæg for nogle dage siden, for det er dstort set den samme tekst. derfor har jeg valgt at give dig linket til det andet spørgsmål/svar, fordi det ville være det samme jeg ville skrive til dig her.

Og hvis det ikke er, så beklager jeg og håber alligevel at du kan bruge svaret.:)

Venlig hilsen
Erroll