Ubehagelig overraskelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa.
Jeg elsker at onanere, og fingrere mit røvhul samtidig! Det ren nydelse!
Der er bare det, at inden jeg kan gøre noget med min røv, så skal man jo ''tømmes'' først og være ordentligt ren. Jeg bruger metoden med at skrue brusehovedet af, og sprøjte vand op i endetarmen. Det tager bare så langtid, for det kan tage mig op til en time, før ejg er ''helt tømt''.
Så nu er spørgsmålet; Er der anre hurtigere, og letter, ikke mindst måske mindre svinende måde, at sørge for at der ikke kommer nogle ubehagelige overraskeler, når man ligger med en finger eller dildo i røven?
Kærlig Hilsen

Svar:
Hej med dig
Jeg vil gerne starte med at sige, at det er super dejligt for dig, at du har fundet noget, der tænder dig rigtig meget. Så er det jo bare lidt ærgerligt, hvis du hver gang skal bruge op til en time på at blive rigtig "klar".
Hvis man kigger på det helt teoretisk, så er endetarmen faktisk "ren", når den er tømt. Dvs. at efter et besøg på toilettet, burde endetarmen stort set være ren. Derfor kunne det måske være en idé, hvis du lige tager en tur på toilettet, inden du skal have en finger eller noget andet op bag i. Når du så er på badeværelset, men ikke lige orker at tage et bad, så kan du måske bruge det, der hedder en "øresprøjte". Det er sådan en lille ting, der egentligt er lavet til at rense ører med, men den kan også bruges til at rense endetarmen inden en god omgang numseleg. Den fungerer ved, at du suger vand op i den, som du så bagefter sprøjter op i numsen - lidt det samme som du gør med bruseren, men her behøver du bare ikke være i bad, du kan fx gøre det mens du sidder på toilettet. Øresprøjten kan købes på apoteket.
Hvis du alligevel er i bad, kan du måske også bruge en finger til at hjælpe med at "rense ud". Du kan jo skylle fingeren lige med det samme, så det ikke behøver at føles "ulækkert". Du kan også overveje at onanere i badet - så er det lidt mere ligegyldigt, om du får en overraskelse på fingeren, fordi du bare kan skylle den med det samme.
Hvis du står i den situation, at du ikke rigtig kan komme til at vaske dig, så kan du også rulle et kondom på fingeren og på den måde undgå at få beskidte fingre. På samme måde kan du også rulle et kondom på en dildo, så den ikke bliver beskidt.
Her til sidst vil jeg bare lige sige, at du skal passe på med at vaske dig for meget. Endetarmen er naturligt selvrensende, så du kan godt komme til at ødelægge den balance, hvis du vasker dig med vand deroppe hele tiden. Gør det derfor kun, når det er nødvendigt.
Held og lykke med det!
Kærlig hilsen Tanne