Tykkelsen på penis!

brevkassespørgsmål

Tykkelsen på penis!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus, første gang jeg skulle prøve at have sex med en pige var i lørdags med min kæreste.. Problemet var så bare at da den blev stiv var den for tyk og stor til at komme ind! Hun skreg og stønnede meget men til sidst gav vi op og lavede bare noget andet! Den er næsten 18 cm i længden og jeg er jo kun 14 år! Hjælp hvad skal jeg gøre? Tak på forhånd!

Svar:

Hej

Jeg synes det er godt at du skriver og spørger.

I første omgang synes jeg at I skal vente med at dyrke sex til i bliver gamle nok, for den seksuelle lavalder er 15 år. Det betyder at man skal være 15 år eller derover for at det er tilladt at dyrke sex, og det er der en god grund til. Hvis din kæreste også er under 15 år, så er svaret meget nemt.

Grunden til at I kan have svært ved sex kan skyldes 2 ting.

1. Ifølge loven skal I være 15 år eller derover for at jeres kroppe kan være udviklet til at have sex, det vil sige at din kærestes krop formentlig ikke er udviklet nok til at kunne tage imod en pik, og specielt ikke en stor fyr som dig. Så giv jer selv lidt tid til at blive ordentlig klar.

2. Når I så bliver 15 år og gerne vil have sex, så er det noget helt andet vi skal ind på. Du skriver at du har en stor pik, og derfor er det vigtigt at du er ekstra forsigtig med hvordan du bruger den på en pige. Med en stor pik skal du være blid og langsom, for ellers kan det gøre rigtigt ondt på pigen, og det skal jo helst være lige godt for jer begge. Her er forspil en rigtig god idé - det vil sige at I kan kysse, slikke og kæle med hinandens kroppe inden I går igang med sex. Ved at lave et forspil kan det måske gøre at din kæreste får endnu mere lyst til sex og derfor bliver mindre stram. En anden god ting at huske er glidecreme. Det kan købes på apoteket eller i Matas, og er rigtigt godt at bruge hvis man har en stor pik.

Jeg håber du kan bruge mit svar, og at I sørger for at gøre det på en god og ordentlig måde, så det er rigtigt behageligt for jer begge.

Mvh

Casper