Tror min pik er for lille :/
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa jeg er en dreng på 13 som fylder 14 om et halv måned. Ville bare høre fordi synes værtfald selv min pik er for lille... Jeg laver mange damer hvis man kan sige det på den måde.. Og de ville gerne have sex med mig og jeg ville rigtigt gerne også, jeg kan godt sperme og hygger stort set hver dag med min pik. Men problemet er at jeg er bange for at have sex med pigerne, fordi det synes nok den er for lille. Min pik er 7-8 i slap og 10-11 i stiv. Ville bare høre om det er lille i min alder? Og ville også høre om i har nogle gode råd til at få en større pik hurtigt så jeg kan have sex :) Mange tak på forhånd :)

Svar:
Hej med dig
Det er helt normalt som dreng i din alder, at være bange for, om ens pik er for lille. Men du har nu ikke noget at være bange for, fordi det er den ikke.
En normal pik er imellem 12 og 16 cm lang, men det er på en fuldvoksen pik og den stopper først med, at vokse når man er i starten af 20erne.
Det er også helt normalt, at have lyst til sex i din alder, fordi du er nu blevet teenager og da begynder der, at fare hormoner rundt i ens krop. Nogle af de hormoner er med til, at gøre en liderlig så man har lyst til og gå i seng med nogen.
Men du er nødt til og vide, at pigerne i din alder nok ikke føler det på samme måde. For ofte er de ikke klar, før de er omkring de 15 år. Det er fordi deres skede i den unge alder, stadig er meget lille og smal, så de kan ikke få noget op i sig i den størrelse din pik er. En anden ting er, at piger tit heller ikke er psykisk klar før en alder af 15 år.
Jeg kan godt forstå hvis du syntes det er langtid og vente, nu når du føler dig klar nu. Men måske kan du få ventetiden til, at gå med lidt mere inspiration til onani, som du kan finde på dette link.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw