tricks
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Det er lidt over en månedstid siden, at jeg så min kæreste nøgen for første gang, og jeg vil rigtig gerne "vise" ham, at han bare er super dejlig. Jeg har givet ham handjob, men vil meget gerne vide om der findes nogle små "tricks" som kan få ham til at føle; wow.., når vi er sammen? Knuss pigen på 14 (:

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål.
Det er super du tænker over hvordan du kan vise din kæreste, at du kan lide ham og at du gerne vil lære nogle små "tricks" der kan få ham til at føle WOW.
I første omgang synes jeg det er vigtigt, du stoler på dig selv og at det du gør er godt nok. Det handler faktisk ikke altid om at kunne en masse "tricks" og teknikker. Nogen gange handler det om at føle sig frem, spørge sin kæreste og nyde det man har sammen.
Men hvis jeg skal foreslå dig nogle "triks" kunne det være at give ham massage, at kysse ham i øret og på brystvorterne, at ligge og kigge hinanden i øjnene, at hviske søde ord i hans ører og så er det altid dejligt at nusse hinanden.
Med sensommervarme hilsner Mette.