TrekaRnt
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg er en dreng, som er blevet stillet i et forfærdelig vidunderligt dilemma. Der er to mega hotte piger, som gerne vil have sex med mig. De er de pæneste på årgangen, og en af dem, er allerede blevet optaget i en modelbureau. Sygt lækre. Ved bare ikke om jeg vil eller ej. `Hvad ville i foreslå?

Svar:
Hej med dig...
Ja det kan jo godt få tanker, homoner og drømme til at snurre ekstra hurtigt, når man får sådan et tilbud.:) Jeg synes det er super stærkt, at du lige stopper op og overvejer om du skal gøre det.
Jeg kan ikke gå ind og bestemme hvad du skal, men jeg synes der er to ting som du skal tænke over..
Det første handler om alder... når du skriver "på årgangen", så går jeg ud fra at de to piger også er 14 år. Den seksuelle lalvalder er 15 og det betyder at I egentlig ikke er gamle nok. Det er ikke sådan at I bliver straffet eller sådan noget, men det betyder at I skal tænke jer om, fordi sex handler om følelser og det er vigtigt at sex bliver en god oplevelse, specielt hvis det er første gang.
Og hvis pigerne er 13 år eller havde være yngre, så havde jeg skrevet, at jeg synes I skulle vente helt med det.
Så det andet handler meget om, at du mærker efter inden og kun gør det, hvis du føler du har det godt med det. Hvis du og I alle sammen beslutter jer for at gøre det, så kunne det være en god ide at snakke lidt om det og måske blive enige om at hvis der er en der sige "nej" eller "det der er ikke lækkert", så skal de to andre respektere det.
Det var lige hvad jeg tænker.. håber du kunne bruge det.
Venlig hilsen
Erroll