Trang Til at onanere

brevkassespørgsmål

Trang Til at onanere

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 9 måneder siden

Er det endelig normalt at jeg har en trang til at onanere rimelig tit?

Svar:

Hej med dig

Det korte er ja. Det er fuldstændigt normalt at du har en trang til at onanere ofte og særligt i din alder. Som teenager er man ved at lære sin krop at kende og det er ofte i denne periode at man begynder at onanere og eksperimentere med sin seksualitet.

Hvis du har lyst til at læse lidt mere omkring det her med at onanere som dreng, kan du læse en artikel vi har skrevet om netop det emne HER.

Venlig hilsen Marianne