Trængene

brevkassespørgsmål

Trængene

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 2 dage siden

Hej. Jeg er pisse liderlig og har brug for at kneppe. Hvad skal jeg gøre, når jeg ikke kan bolle endnu?

Svar:

Hejsa

Der er vist kun en rigtig god løsning på dit problem, og det er at onanere. I dit brev skriver du ikke, om du er begyndt at onanere endnu, men helt kort går det ud på, at du tilfredsstiller dig selv ved at røre din tissemand. Du kan klikke her for at læse mere om onani for drenge. Linket er fra sexlinien, der kommer med mange gode råd.

Hvis du tit oplever at være liderlig, kan du prøve at eksperimentere lidt med, hvad du godt kan lide. Du kan fx prøve at bruge creme eller glidecreme, da det giver en rigtig dejlig følelse. Det vigtigste her er at have det sjovt og dejligt.

Håber, du kunne bruge svaret og får det sjovt med dig selv og din hånd.

Kærlig hilsen Tanne