tis eller sæd

brevkassespørgsmål

tis eller sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

hej cyberhus jeg har engang onaneret mens jeg så porno og så begyndte det at kille og så kom det enten var det en tis dråbe eller så var det udløsning og det var lidt lisom når man dråket helt vildt meget vand altså genem sigtigt er det normalt eller er det bare tis

Svar:

Hej med dig.

Det lyder som det er sæd. Når du onanerer eller har rigtig meget lyst til at onanere, så kan der godt komme lidt gennemsigtigt sæd ud, inden du egentlig får udløsning. Det kaldes præsperm, det er helt normalt. Det kan komme i små dråber eller for eksempel gøre underbukserne lidt våde med en lille plet.

Når du rigtig får udløsning, så er det mere hvidligt og tykkere sperm, som kommer ud.

Håber det gave dig svar.

Mange hilsner Bibi