tiltrukket af samme køn ;s
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
-når jeg onanere og sådan tænker jeg rigtig meget på at prøve ha sex med en pige. jeg syntes det er vildt pinligt at fortælle til nogen. og jeg kender ikke rigtig nogen pige jeg kan have sex med..;s -og endnu et spørgsmål, jeg kunne vildt godt tænke mig en dildo, men jeg tør bare ikke at købe en.? hjæælp. knus Buller

Svar:
Hej Buller.
Jeg synes det er godt du skriver, fordi der er nogle ting der fylder i dine tanker. Jeg kan prøve at svare dig på hvorfor du tænker meget på at have sex med en pige og på det med dildoen.
For det første, så er det helt naturligt og normalt at du tænker på at have sex med en pige, når du ornanerer og sådan. Både drenge og piger kan tænke frække tanker om deres egen køn og det er der intet galt i. Det synes jeg slet ikke er pinligt, men jeg kan godt forstå at du kan føle det er pinligt, fordi det ikke er noget man snakker så meget om.
Seksuelle fantasier er private og det kan sagtens være at man skal være lidt ældre inden man deler dem med andre. Og så er der også det med at selvom man har disse fantasier, så er det ikke alle der føler at det er noget de vil prøve i virkeligheden. Men man kan helt sikker godt være nysgerrig og der er intet galt i at prøve sig frem. Men vent til du er 15 år eller ældre, det skal være når du er tryg ved dig selv og din seksualitet - så du ikke synes det er pinligt. Ellers kan det komme til at blive dårlig oplevelse for dig.
Jeg synes du skal nyde dine fantasier og blive tryg med dem. Det kan være du en dag kan snakke med dine veninder om hvad i går og har af frække tanker og fantasier også kan det føles mere naturligt at knap så pinligt for dig.
Men hensyn til dildoen kan jeg fortælle, at man i forhold til lovgivning skal være 18 år for at købe sexlegetøj i langt de fleste butikker. Så du kan ikke selv købe en - det samme gælder at du ikke kan købe en i en butik på internettet. Jeg synes du skal prøve at læse denne artikel som Henriette har skrevet om "onani for piger" - den handler om en masse ting man kan gøre, når man som pige ornanerer og der er også et par forslag til hvad man kan bruge, hvis man ikke lige har en dildo.
Nyd sommeren og dine fantasier.
Kh.Bibi