tiltrukket af min lærer..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej.. Jeg finder mig i en situation hvor jeg virkelig føler det er noget øv.. jeg kan utrolig godt lide min lærer, ikke bare lide ham men føler mig helt vildt tiltrukket af ham.. han er bare.. wow.. Kan slet ikke holde fokus når han er i nærheden, han tager alt der hedder opmærksomhed og stjæler det, vi skulle arbejde med nogle klip i dag og så analysere dem, og prøvede virkelig at holde fokus og se efter og tage noter, men endte med at tegne to hænder der holdt i hånden og nogle flyvende hjerter omkring, begyndte at tegne lidt værre ting også men i det samme kom ham læren og tog min vens mobil, så stoppede ret hurtigt mig selv.. Og det underlige er at det ik er fordi jeg har et såkaldt crush på hm, mere bare virkelig tiltrukket, for at sige det ligeud og ikke være så pæn i sproget så har jeg bogstavligtalt bare lyst at falde ned på knæ og åbne hans bukser, og jaa.. Han er bare noget af det frækkeste jeg nogensinde har set og oplevet..
Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre.. jeg ville helt sikkert kunne få ham overtalt til at gå i seng med mig, men burde jo ikke gøre det og har virkelig prøvet at undgå at tænke ¨på ham men det er svært når man ser ham 4 timer om dagen 5 dage om ugen..

Svar:
Hej med dig
Det her med at være forelsket eller tiltrukket af sin lærer er noget jeg tror at næsten alle vil opleve på et tidspunkt i gennem deres skoletid. Når man er meget sammen med et bestemt menneske over en længere periode, er det svært ikke at blive fascineret eller tiltrukket af personen. Især som teenager, hvor man ofte kan mærke sin egen seksualitet hele tiden og er ved at finde ud af hvad og hvem man kan lide. Hormonerne suser rundt i kroppen og når som helst kan sex og fantasier dukke op, også midt i en dansktime.
Der er altså slet ikke noget unormalt ved at du har det på denne måde. Det er en fantasi som mange kan genkende, men spørgsmålet er så om du skal gøre noget ved det. Det synes jeg ikke at du skal, da jeg tænker at det godt kan rode dig ud i en masse problemer bagefter, som kan have store konsekvenser for jer begge. For det første må han ikke have sex med en af sine elever og kan blive fyret som lærer, og for det andet er måske ikke så sjovt for dig at være på skolen, hvis alle ved hvad der er sket. Jeg tænker faktisk også at de fleste fantasier ofte er bedre at have i hovedet, end at udleve i virkeligheden. Det er selvfølgelig et kedeligt svar, når du bare går rundt og har lyst til ham. Men prøv om ikke du kan vende det til noget godt. Det kan jo være at din tiltrækning til ham giver dig en masse god energi, det kan være at du gør lidt ekstra ud af dig selv når du tager afsted om morgenen, glæder dig lidt ekstra til hans timer eller bare er lidt gladere generelt.
Det er ofte sådan med sådan nogle fantasier eller cruch at de falder lidt i styrke efter noget tid, især hvis de ikke bliver udlevet. Det kan være at du pludselig møder en sød fyr, på din egen alder, som du får lyst til at have sex med eller være kæreste med, og så er din lærer ikke lige så interessant mere. Det er altså især tiden der gør at det bliver nemmere for dig at koncentrere dig og så måske nogle af alle de andre søde drenge der findes, som du uden problemer kan være sammen med.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Marianne