til en kvindelig sexolog
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Jeg er en dreng på 17 år og jeg er lidt forvirret med hensyn på jeres brystvorters farve. Gennem de piger jeg har været sammen med og dem jeg har set i porno, har jeg lagt mærke til at i/de har forskelige farver brystvorter. Jeg har prøvet at spørge nogen piger om hvad farve deres brystvorter var, men så siger de stor set alle at de er normal farvet. Jeg ved med neger at de altid har nogen sortaktige brystvorter og de fleste asiater har typisk mørkebrune men dansker/ Nordeuropa og amerikaner har forskægile farvet brystvorter. De farver jeg selv har "oplevet" er: Lyserøde. Røde. Brune. Lysebrune. Mørkebrune. Sorte. Nu kommer mit spørgsmål hvilken farve er normal farvet? det ville glæde mig hvis jeg må få af vide hvilken farve du selv har? Jeg Håber du kan svare mig og du vil svare på hvad du selv har. KH

Svar:
Hej med dig.
Det er ganske almindeligt at farverne på brystvorter er forskellige, så der er ikke en farve, som er mere normal end andre. Så når pigerne du har talt med har fortalt at deres brystvortefarve er normal, så har de helt ret, der er intet unormalt ved deres farve af brystvorte, også selvom de ikke har haft ens farver.
Jeg har ingen lyst til at fortælle om mine brystvorter. Derudover er det ikke i orden, som cyberhusrådgiver, at fortælle så intime detaljer om mig selv.
Selvom jeg ikke har fortalt om mine brystvorter, så håber jeg at du er blevet klogere på farverne på piger/kvinders brystvorter.
Venlig Hilsen Lisa.