Tidlit
brevkassespørgsmål af
Anonym
9 år
Min søster og mig har haft sex flere gange hun er 13 og jeg er 9 hun siger det er dejlit vores foreldre ved ike noet hun sier hun glæder seg til at jeg kan lave sæd vad synes i??????????

Svar:
Hej med dig.
Du skriver, at din søster og dig har haft sex flere gange, og at din søster synes det er rart. Jeg vil gerne understrege, at det i Danmark faktisk ikke er lovligt for søskende at have sex med hinanden, så jeg vil anbefale jer, at I stopper med det.
Det er naturligt at være nysgerrig på sex, og særligt når man begynder at blive teenager ligesom din søster, men derfor vil jeg ikke anbefale jer at eksperimentere med hinanden. Hvis du føler, at dine grænser er blevet overskredet, så vil jeg anbefale dig at snakke med dine forældre om det, så I sammen kan finde en løsning. Ellers vil jeg anbefale dig at prøve at snakke med din søster om, at du ikke har lyst til det mere. Uanset vil jeg råde jer til at stoppe med at have sex med hinanden.
Venlig hilsen
Pernille