Tidlig Udløsning
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Jeg kom en dag hjem og opdagede at der ikke kun fandtes 7 verdenshave men 8 efter den spermklat i mine bukser. Det væltede ned af mit bukseben og ned i min sko. Jeg skynde mig at fjerne det men det blev siddende. Næste dag lugtede jeg meget ulækkert. Så væltede det ud igen og ramte mie på foden. Mie Brød Ud i gråd og lød som en Sindsyg Heks der havde fået Lones Hånd som man kalder den. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej anonym
Når jeg læser dit spørgsmål for jeg lidt fornemmelsen af at du har moret dig da du skrev herind og at det er lidt for sjov du skriver, men jeg kan ikke være sikker og derfor får du lige et kort svar.
Mange drenge har prøvet det der med at blive meget liderlig og pludselig at komme. Det er ikke unormalt, men det er selvfølgelig ikke særligt fedt, hvis det sker et sted hvor andre opdager det.
Skulle det ske en anden gang kan du overveje at vaske dig og tage rene bukser på. Så kommer det ikke til at lugte.
Mie synes nok det var lidt mærkeligt og hun blev måske ret overrasket over hvad der skete, og det var måske derfor hun blev ked.
Et helt verdenshav er godt nok meget. Der er stor forskel på hvor meget der kommer når en dreng kommer, men hvis det bliver ved med at være så meget som du beskriver bør du nok gå til læge og få det tjekket, så det ikke ender med en oversvømmelse en dag.
Venlig hilsen Mie