test mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hey cyberhus.
I ville virkelig lette en tung byrde, hvis i kunne hjælpe mig med, at finde ud af, om jeg er til drenge eller piger. Den test hvor man skal forestille, at kysse en person virker ikke. Helst en, der er mest fysisk .
Tak på forhånd.

Svar:
Hejsa!
Jeg kan godt forstå, det er en tung byrde, og det er rigtig fint, du skriver herind.
Det må være frustrerende ikke at vide om du er til drenge og piger, og jeg kan godt forstå, du godt kunne tænke dig at finde ud af det. Desværre er det ikke noget, jeg kan hjælpe dig med - det er kun dig selv, der kan finde ud af det. Det handler simpelthen om at mærke efter i dig selv og mærke, hvad der føles mest rigtigt for dig.
Det er meget normalt i din alder at komme i tvivl om, hvad man er til. Man bliver nysgerrig på sig selv og sin seksualitet og kan pludselig blive i tvivl om, hvad man egentlig føler. Det kan være fordi du rent faktisk er til drenge, eller måske til både drenge og piger, men det kan også bare være en fase, hvor du er i tvivl og ikke helt ved hvad du er til.
Nu ved jeg ikke hvad du har af erfaringer med drenge og piger, men hvis du er meget i tvivl om du er til drenge eller piger, så er den bedste måde at finde ud af det nok ved at prøve at være sammen med en pige, og hvis du stadig føler dig nysgerrig på drenge, så måske prøv at være sammen med en dreng. Måske du så kan mærke, hvad der føltes mest rigtigt. Hvis du stadig er i tvivl, må du give det tid, og bare være dig selv og så skal du nok en dag føle dig sikker på hvad du er til.
Der er desværre ikke nogen test, man kan tage for at finde ud af det, men du må prøve dig frem og så huske at mærke efter, hvad der føles rigtigt for dig.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Mange hilsner fra Janni