Test af sæd?

brevkassespørgsmål

Test af sæd?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej, tænkte på om i kender et sted, hvor det er muligt at få testet sin sædkvalitet hos en læge? Havde nemlig lavet lidt en joke med en ven, at vi skulle prøve at få testet vores sædkvalitet, og taberen, den med dårligste kvalitet, skulle give en pizza. Men jeg tænker også at det bare ville være rart nok at vide om der var noget i nærheden. Et sted i eller omkring Fredericia, Kolding, Vejle og Horsens. Århus og Skanderborg ville også kunne gå. Håber det er noget i kan svare på, ikke fordi det er noget seriøst eller noget, kunne bare ikke lige finde noget på nettet.

Svar:

Hej med dig..

Jeg synes det er en super ide at få testet sædkvaliteten og det er en helt normal at få gjort.. både for at vinde et væddemål :) og for at vide hvor man står i forhold til de små sædceller.

Og svaret er enkelt.. det er hos din egen læge du får testet det. Du skal aflevere en sædprøve hos lægen eller på en afdeling på sygehuset. Det afhænger lidt af hvordan det fungerer i din by, men bare ring til din egen læge og spørg..

Hej igen

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål