Tegn
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Jeg er vild med en pige som godt nok har kæreste på men hun siger der går ikke lang tid før at de ikke sammen mere men så vil jeg spørge dig om hvilke tegn hun skal vise for at hun vil mig mere end blot venner, Jeg mener at vi har flirtet ved at vi kigger hinanden dybt i øjnene og smiler til hinanden, jeg vil nemlig ikke stå som en nar når de ikke er sammen mere og hun ligesom har taget røven på mig så vil jeg hellere vide nu om hun vil mere men jeg tør heller ikke spørge hende direkte. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du skriver herind, for det kan være rigtig svært, at vide om andre er vilde med en. Så håber jeg kan hjælpe dig, med hvad du kan gøre nu, da jeg desværre heller ikke ved det.
Men hvis man snakker godt sammen og som du f.eks. skriver, at i kigger hinanden dybt i øjnene og smiler til hinanden, er normalt rigtig gode tegn. Nogle tegn kan også være, hvis hun har rigtig meget lyst til, at være omkring dig, f.eks. i skolen eller hjemme ved hinanden. Andre tegn kan være, hvis hun snakker med veninderne om dig.
Men den eneste måde du kan blive sikker på, er hvis du spørger hende. Det bedste ville nok være, at fortælle hvor meget du holder af hende og du håber hun har lyst til, at blive din kæreste når hun har slået op. Du skriver du ikke tør, at spørge direkte, så kunne du måske skrive et brev i stedet, hvor du forklarer alle dine følelser og spørg om hun vil have dig bagefter.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw