Tanker om min mor
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus. Har nu i langtid haft lyst til at have et samleje med min mor, men ved bare ikke hvordan jeg skal fortælle det til hende? - Og er det normalt at have sådan nogle tanker om sin mor?

Svar:
Hej med dig..
Jeg synes det er godt du får spurgt om det her, fordi det kan godt være lidt forvirrende følelser og lyster at gå rundt med.
Når man er baby eller barn, kan man have meget store følelser for ens mor og sommetider kan det være svært at skelne mellem kærlighed og så det fysiske. Det er tit rigtig rart at være tæt på sin mor, blive holdt om, holde i hånd osv.. men det er ikke sundt for dig eller din mor, hvis det går videre end det. Og det er heller ikke normalt at have lyst til sex med ens mor eller far.
Hvis man går rundt og har lyst til sex med sin mor, som du beskriver, så kan det være fordi man har problemer med sit forhold til sin mor. Og det er noget som er vigtigt at få på plads, fordi før man har det, kan det måske blive svært at finde sig en rigtig kæreste.
Så mit forslag til dig er, at få fat i en voksen som du kan snakke med om det her. Og jeg vil anbefale dig at strate med chatten her i Cyberhus. Her sidder der voksne som du anonymt kan chatte med og sammen med den voksne kan du finde ud af hvad det næste skridt skal være. Sommetider kan det for eksempel være en god ide at fgå en henvisning til en psykolog.
Venlig hilsen
Erroll