.....tak...tror jeg....
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Mange tak for svaret... Og det er fordi T og mig elskede mig. T troede i starten at jeg var 17.... Men så tog jeg mig sammen og sagde sandheden...Han blev utroligt rystet og ked... Men der gik i noget tid men han elskede mig for meget... Så vi er stadi sammen.... Og jeg ved godt at det lyder mærkeligt og uhyggelidt... Men mig og T elsker virkelig hindanden... Men.... jeg forstå at vi ikke må.... så må vi vente... Men T er mere sødere end alle andre...og ærligt... Såer T også den enste som virkelig forstå mig og ikke er bange for mit udsene... Men... vi venter vis vi skal. Men...desvære vil det komme til at gøre ondt for os begge at skulle vente i så lang tid...

Svar:
Hej igen...
Det lyder til at I er meget galde for hinanden og jeg håber at du føler dig tryg hos ham, og at han ikke presser for meget på i forhold til sex. Der er stor forskel mellem jer, og du har brug for ikke at skulle leve for meget op til en dreng på 17. Så jeg håber han respektere dig og behandler dig godt.
Og så synes jeg det er ret sejt, at I venter lidt med det sex, for det være en god ting...
Kan du og T have det rigtig godt..
Hej hej
Erroll